AKTUÁLNE


Joli skúsenosti

Dom a byt:

Pozvánka konferenciu: „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“

Joli Joli


Ako funguje udržateľná architektúra v praxi ? Top spikri, trendy, inšpirácie, riešenia a vyhlásenie víťaza súťaže Zelená strecha roku 2022, to všetko vás čaká na konferencii „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“. Prvú slovenskú konferenciu „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“ organizuje Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru pod záštitou Ministerstva životného prostredia. Jej cieľom je spojiť odborníkov, ktorí adaptáciu na zmenu klímy považujú za dôležitú tému. Globálne otepľovanie sa stáva horúcou témou politických diskusií na celom svete. Čoraz častejšie sme svedkami extrémnych prírodných javov, nadmerne teplé počasie sa strieda s náhlymi epizódami chladu, pociťujeme negatívne javy, ako sú horúčavy, prívalové dažde, či obrovské sucho, ktoré na Slovensku zažívame aj tento rok. Práve zelené strechy sú jedným z adaptačných nástrojov, ktoré tieto negatívne dopady na životné prostredie ale aj naše zdravie dokážu zmierniť. Zaujímajú vás témy ako biosolárne zelené strechy, synergia fotovoltiky a zelenej strechy, zelené fasády či príprava stavebných projektov a zelené opatrenia ? Prihláste sa na konferenciu "Zelené strechy pre odolnejšie mestá", stretnete sa tam s odborníkmi z celej Európy - Veľkej Británie, USA, Švajčiarska, Švédska, Rakúska a Českej republiky. Súčasťou konferencie je aj exkurzia po najlepších zelených strechách a zelných fasádach v Bratislave a vo Viedni. 👉 Takýto typ konferencie tu ešte nebol ! Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru Vás pozýva na prvú slovenskú konferenciu: "Zelené strechy pre odolnejšie mestá" REGISTRÁCIA

08.09.20221406
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Reklamné polepy výkladov a okien

Joli Joli


Vlastníte predajňu, obchodík, kaviareň alebo reštauráciu? Pritiahnite potenciálnych zákazníkov priamo z ulice! Ako? Vďaka kvalitnej vonkajšej reklame dokážete efektívne upozorniť okoloidúcich na svoje služby a produkty. Zákazníka musíte zaujať hneď na prvý pohľad a na to nepotrebujete tak veľa - stačí elegantný a vkusný reklamný polep výkladu. Výklad je predsa vaša vizitka. “Odlíšte svoju prevádzku od konkurencie, umožnite zákazníkom, aby vás ľahšie našli a zaujmite nových vďaka reklamným polepom. ” Reklamné polepy výkladov a prevádzok Reklamné polepy výkladov sú efektívny a moderný spôsob označenia predajne. Potrebujete poradiť pri výbere správneho polepu ? Spoločnosť Nalepim.sk sa vďaka najmodernejším technológiám a rokom praxe postará o ten najlepší výsledok. Na dosiahnutie želaného efektu je dôležitá kvalitná tlač, materiál a hlavne samotná technika lepenia. Spoločnosť nalepim.sk preto spolupracuje s dlhoročne overenými dodávateľmi fólií značiek 3M, Oracal a Avery, vďaka ktorým vám nalepí čokoľvek. Typy polepov Polep rezanou fóliou Tento typ polepu je finančne menej náročný. Avšak tomto prípade lacnejšie neznamená horšie alebo nekvalitné. Rezaným polepom vytvoríte nielen texty a logá ale aj kvalitné fotografie či obrázky. Polep rezanou fóliou má množstvo možností, okrem polepu výkladov a okien je tento typ polepu vhodný na polep zastávok, autobusov či automobilov.  Polep tlačenou grafikou Potrebujete na výklad nalepiť nejakú fotografiu či grafický návrh ? Polep tlačenou grafikou je ten najlepší spôsob. Tlačená grafika patrí medzi najkreatívnejších typ polepu, pri ktorom sa pomocou veľkoformátovej tlačiarne vytlačí akýkoľvek grafický návrh, fotografia vo vysokom rozlíšení či rôzne farebné motívy podľa želania zákazníka. Fólia, je z obidvoch strán nepriehladná a potiahnutá lamináciou, Vám chráni váš reklamný polep pred UV žiarením a nemusíte sa báť ani rýchleho vyblednutia.  Polep perforovanou dierkovanou fóliou Špeciálne vytvorená samolepiaca fólia One Way Vision s pravidelnými dierkami je vhodná ak chcete z vašej prevádzky vidieť von no zároveň chcete mať dostatok súkromia, pretože počas dňa cez ňu nie je vidno dnu. Prepúšťa až 70% denného svetla a je vhodná na polep výkladov, okien i dverí. Polep fóliou One Way Vision je určený na polep hladkých a rovných povrchov v interiéri aj v exteriéri. Je vhodný na polep sklenených dverí a okien v kanceláriách, na výklady v obchodoch a reštauráciách, či na polep dopravných prostriedkov. Polep pieskovou mliečnou fóliou Potrebujete súkromie, rozdeliť priestor alebo vytvoriť elegantné dekorácie pieskového efektu ? Polep pieskovanou / mliečnou fóliou je tá správna voľba. Prepúšťa takmer 90 % svetla, je však nepriehľadná z oboch strán. Taktiež je možné ju potlačiť a vytvoriť skutočne zaujímavé dekorácie, vyrezať firemné logo , stručný text, alebo jedinečný ornament. Polep transparentnou fóliou Transparentná fólia na okná, výklady alebo dvere zvýšite ochranu vášho skla. Stále budete mať dostatok svetla a zároveň ochránite vaše sklo pred prípadným poškriabaním či poškodením. Výhody reklamných polepov Viete aké sú výhody reklamných polepov? Reklamné polepy s pútavou grafikou priťahujú veľkú pozornosť. Nemusíte platiť za ďalšie reklamné nosiče, polep výkladu je ideálna možnosť ak máte obmedzený rozpočet na marketing. Hlavným znakom exteriérovej reklamy je, že pôsobí nepretržite a priamo na zákazníka, ktorý túto reklamu nemôže vypnúť ani vyhodiť, funguje 24 hodín denne. Oslovuje nielen rovnakých ľudí, ale tiež vodičov a chodcov, ktorý týmto miestom prechádzajú iba príležitostne. Navyše ponúka neobmedzené možnosti potlače, podľa vašich predstáv. Vonkajšia reklama je silným nástrojom marketingu, ktorý ponúka veľké množstvo možností a formátov. Okrem reklamného polepu prevádzky, pomôžu zvýšiť povedomie o vašej značke či firme aj reklamné bannery, reklamné tabule či vkusné 3D logo alebo reklamný nápis. Celopolep výkladu a okien Celopolep výkladu je veľmi moderný spôsob reklamy, ktorý zvýši povedomie a osloví mnoho potencionálnych zákazníkov. Na reklamné polepy predajní je možné nalepiť akúkoľvek fotografiu, logo, prípadne nápis. Medzi najobľúbenejší patrí celopolep dierkovanou fóliou One Way Vision.  Čiastočné polepy výkladov a okien Pod čiastočný polep môžeme zaradiť, každý reklamný polep, ktorý nezakryje celú plochu výkladu či okna a tak stále patrí medzi veľmi obľúbený a efektívny typ reklamy. Veľkým plusom čiastočného polepu je nízka jednorázová investícia. Reklamné tabule Reklamné tabule majú široké využitie vo vonkajšej reklame ale aj v interiéroch prevádzok, kancelárií či iných obchodných priestroch. Fungujú najmä ako reklamné pútače, smerové tabule, tabuľky s nápismi alebo ako tabule s logom firmy, ktoré môžu byť doplnené o informácie o tom, čo firma ponúka, čím sa zaoberá. Môžu byť zavesené na stene, visieť v priestore a najčastejšie sú vyrobené z PVC dosiek, plexiskla, hliníkových kompozitných dosiek a ďalších. Medzi najčastejšie reklamné tabule patria informačné tabule, ktoré nás informujú, dokážu naviesť na správnu cestu a tak sa ľahko zorientujete aj na mieste kde to nepoznáme. Každá veľká spoločnosť by mala dbať na zdravie nielen svojich zamestnancov ale i návštevníkov areálu a tým chrániť ich bezpečnosť aj bezpečnostnými a výstražnými tabuľami. Ak nechcete aby vaši klienti blúdili po chodbách vašej firmy využite možnosť označiť si kancelárie exkluzívnymi tabuľami. Predsa len mať na dverách nápis šéf je určite príjemnejšie. Takisto vaše obchodné priestory potrebujú informačné tabuľky o prípadných zľavách, ktoré zákazníky zaujmú hneď na prvý pohľad. Potrebujete vyrobiť tabulu na fasádu vášho obchodu, prevádzky či haly alebo interiérové tabule a malé tabuľky na označenie miestností ? V spoločnosti nalepim.sk vám radi pomôžu. Vďaka dlhoročným skúsenostiam vám poradia riešenia, ktoré budú pre vás najefektívnejšie.   +421 911 178 778 info@nalepim.sk

19.08.20221529
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Klimatizácie HISENSE – kvalita za výbornú cenu

Joli Joli


Hľadáte spoľahlivú, kvalitnú a cenovo dostupnú klimatizáciu ? Určite pri výbere novej klimatizácie nevynechajte klimatizácie HISENSE. História distribúcie klimatizačných jednotiek HISENSE siaha až do roku 1988, dnes spoločnosť HISENSE vyvíja nízkoenergetické, ekologicky šetrné produkty, vďaka čomu sa zaradili medzi top 10 firiem systémom Business Inteligence vo vývoji a výskume. Dnes vám predstavíme dva veľmi obľúbené modely - Hisense COMFORT a Hisense EASY. Klimatizácia Hisense COMFORT Rada Hisense COMFORT bola vytvorená pre maximálne pohodlie užívateľa, vďaka čomu patrí medzi najobľúbenejšie a najrozšírenejšie  modely na našom trhu. Medzi jej hlavné výhody patrí veľmi nízka hlučnosť, široká škála skvelých funkcií a ovládanie pomocou WiFi. Energetická účinnosť A++. Ultra tichá klimatizácia Nepodceňujte hladinu akustického výkonu, tzv. hlučnosť klimatizácii, chcete ju predsa využívať  vtedy, keď idete relaxovať ! Hisense COMFORT dosahuje pri režime QUIET hladinu akustického výkonu iba 16dB - 19dB, ide o intenzitu, ktorú bežne nevnímame, stratí sa v šumoch okolia a to aj v noci. Ak hľadáte klimatizáciu do spálne či detskej izby, Hisense COMFORT je ideálna. A to nielen pre svoju tichú prevádzku ale aj vďaka 4 spánkovým režimom optimalizovaných pre rôzne vekové kategórie užívateľov. Typy spánkových režimov klimatizácie Hisense COMFORT štandardný režim, režim pre starších, detský režim a režim pre mladistvých Komfort s klimatizáciou Hisense COMFORT Klimatizačné jednotky série Hisense COMFORT disponujú všetkými používateľskými funkciami ako funkciou SLEEP, funkciou temperovania na 8°C, 24 hodinový časovačom, funkciou autoreštart po výpadku napájania či funkciou samočistenie. Okrem toho je schopná vykurovať do vonkajšej teploty až -15°C. Vďaka režimu 3D natáčania výfukových lamiel v letných dňoch vyfukuje vzduch smerom ku stropu, chladný vzduch tak padá na užívateľa. Naopak v zime, klimatizácia vyfukuje teplý vzduch na podlahu, ktorú ohreje a ten následne stúpa smerom hore. Ak hľadáte kvalitnú klimatizáciu v prijateľnej cene, Hisense Comfort je tá pravá. Hisense COMFORT je dostupná v troch výkonových prevedeniach: Hisense COMFORT DJ25LE0EG  2.6 kW Hisense COMFORT DJ35LE0EG  3.5 kW Hisense COMFORT DJ50XA0EG  5.0 kW Klimatizácia Hisense EASY Hisense EASY je elegantná klimatizácia s veľmi kvalitným spracovaním, nadštandardnými funkciami, nízkou hlučnosťou vo výbornej cene. Jednoduchý dizajn splní očakávania ekonomickej triedy. Hisense EASY je ideálna pre tých, ktorí nepožadujú špeciálne funkcie, ale hľadajú kvalitu v priaznivej cene. Funkcie HISENSE EASY Klimatizácie Hisense EASY disponujú všetkými používateľskými funkciami ako 24 hodinový časovač, funkciou pre rýchle vychladenie priestoru Super Cooling, funkcia SLEEP, funkciou temperovania či funkciou proti tvorbe plesní. Veľkou výhodou klimatizácií Hisense EASY je schopnosť vykurovať do vonkajšej teploty až -15°C.  Super tichá Hisense EASY QUIET režim klimatizácie 16dB - 19dB Hisense Easy sa hodí do každého interiéru, je ideálnym riešením pre tých, ktorí ocenia jednoduchý dizajn a kvalitu v priaznivej cene. Hisense EASY je výborná klimatizácia za skvelú cenu, vhodná na chladenie a vykurovanie menších pristorov. Ku klimatizáciám Hisense EASY je možnosť doinštalovania Wifi modulu.  Hisense EASY je dostupná v dvoch výkonových prevedeniach: Hisense EASY CA25YR03G  2.6 kW Hisense EASY CA35YR03G  3.5 kW Máte záujem o klimatizáciu Hisense ? Ak sa chcete dozvedieť viac, konzultácie, dodanie a montáž klimatizačných zariadení realizuje spoločnosť  www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084

03.06.20226326
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

Nový web pre akademického maliara Daniela Bidelnicu

Domi


Dokonalé farebné kontrasty, pop - art, ale aj prvky klasickej moderny, také sú diela akademického maliara a umelca Daniela Bidelnicu. Rodák z Nitry, ktorý sa celý život venuje hre farieb, tvarov a techník zbiera inšpirácie ku svojim dielam po celom svete. Následne ich formuje do malieb, premalieb objektov, ale aj tvorbe sôch a konštrukcií, pričom sa vždy snaží o princíp harmónie, pozitívny zmysel a radosť z tvorby.    Web s pozitívnym odkazom Umelecká tvorba Daniela Bidelnicu je postavená na dvoch pilieroch, forme a idei. A preto aj web, ktorý sme s našim tímom zo Zariadim.sk vytvorili, obsahuje pozitívny odkaz a či sa nám to podarilo posúďte sami. Nový web má čitateľom ukázať, že Daniel je nielen vynikajúci umelec s nezameniteľným rukopisom, ale aj vášnivý cestovateľ, priateľ a jedinečná osobnosť. Za svoje pôsobenie získal mnoho kontaktov a stal sa dobrým priateľom mnohých známych osobností, ktorých podpisy tvorí obrovská stena v Bidelnicovom ateliéri. Zaujímavou novinkou na novom webe je podstránka pod názvom výnimočné stretnutia, ktorá obsahuje tie najvýznamnejšie stretnutia so slovenskými i zahraničnými osobnosťami, umelcami a v konečnom dôsledku s ľuďmi, ktorých si chce Daniel Bidelnica pamätať.      Výstavy a publikácie na jednom mieste Niektoré diela Daniela Bidelnicu sú majetkom mnohých galérií, múzeí a inštitúcií a to nielen na Slovensku ale aj v zahraničí. Jednotlivé vývojové etapy tohto umelca sú ovplyvňované zahraničnými cestami, kde na záver svojich pobytov usporadúva autorské výstavy. Záznamy z týchto výstav sme vytvorili na podstránke výstavy a publikácie, tak, aby čitatelia mali všetko na jednom mieste. Ak túžite mať pamiatku aj v inej podobe ako v jeho diele, na výstavách a akciách organizovaných autorom je možné zakúpiť si najnovšiu umeleckú knihu MOJE DNA OBRAZY / MY DNA PICTURES. Bidelnica vníma koncept geometrickej abstrakcie veľmi špecificky, najmä pri abstrakcii štvorcových a kruhových telies, pokračuje inšpirácia planét, s využitím súčasných techník airbrushu, striekaním na podmaľbu a inými technikami moderného umenia aj streetartu. Druhou knihou ŽIVOT PRE UMENIE / LIFE FOR ART autor opisuje a ukazuje na 440 stranách vývoj svojej umeleckej tvorby s poznámkami od jeho umeleckých kolegov. Táto kniha je viac ako iba katalóg obrazov. Ponúka vám jedinečný pohľad na bohatú tvorivosť a rozmanitosť diel Daniela Bidelnicu, a snaží sa vám pomôcť hlbšie pochopiť Bidelnicu ako človeka a umelca. Knihu si môžete zakúpiť online vo vybraných kníhkupectvách.      Samotné diela vrátane diel na predaj si môžete pozrieť na podstránke Obrazy. Okrem obrazov autor tvorí rôzne objekty a sochy, venuje sa premaľbe objektov a masiek, úžitkovej grafike a má za sebou aj mnohé monumentálne realizácie. Autorovu prácu a aktivity nájdete na stránke v médiách.     Čo povedali o Danielovi? V jednom zo svojich rozhovoroch povedal: „Poznám sa asi s celým šoubiznisom,“ čo už teraz nie je žiadna novinka. Ale čo hovoria známe osobnosti a priatelia Daniela Bidelnicu o samotnom autorovi? Prečítajte si rozhovory a príhody očami iných.      Ak vás zaujali diela Daniela Bidelnicu prípadne máte záujem o spoluprácu, kontaktujte samotného autora vyplnením krátkeho formulára.     Ste umelec a nemáte ešte svoj vlastný web? Potrebujete vytvoriť alebo vynoviť pre svoju firmu webovú stránku? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku správne neváhajte nás kontaktovať. Vytvoríme vám web podľa vašich predstáv a účelu vášho podnikania.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04    

09.11.2023870
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231280
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.20231045
Päť tipov, ako si na jar vylepšiť život aj bývanie

Zdravie a krása:Jarné inšpirácie

Päť tipov, ako si na jar vylepšiť život aj bývanie

Marek


Jar je obdobím znovuzrodenia, nových začiatkov, obnovenia vitality. Prináša radosť, teplo, čas začať niečo vo svojom živote meniť. Prinášame vám päť užitočných tipov, ktoré vám na jar dokážu doslova zmeniť život. Lepšia nálada Hľadáte cestu k vylepšeniu nálady v interiéri? Skúste kvety. To, že všetko navôkol pučí neznamená, že nemôžete mať krásne farby prírody aj doma. Navyše jar prináša množstvo možnosti na oslavu a dôvodov, prečo dať žene kyticu kvetov. Môže to byť sviatok, z lásky, pre potešenie, alebo len tak. Ak hľadáte dôvody, prečítajte si článok 5 dôvodov, prečo žene darovať jarnú kyticu kvetov! Dozviete sa, ako je možné rýchlo vybrať a ako darovať krásnu kyticu pre vašu partnerku, či mamu.   Renovujte Ak začnete na jar s renováciou, tak do leta máte všetko tip – top. Kuchyňa je miestom, kde veľmi často okrem jarného upratovania chceme aj niečo zmodernizovať. Ak patríte do skupiny ľudí, ktorí sa rozhodli, že kuchyňa u nich už musí byť iná, prinášame článok Moderná a trendy kuchyňa 2018. V čom je iná? V ňom sa dozviete o aktuálnych trendoch aj možnostiach, ako si krásnu a modernú kuchyňu zabezpečiť. Premaľujte Aj maľovka na stenách má svoju životnosť. Ak počas jarného upratovania zistíte, že chcete viac osvieženia do interiéru, tak práve premaľovanie patrí k najúčinnejším prostriedkom na zmenu prostredia. Preto sme pripravili komplexný článok Trendy dizajnu stien na rok 2018. V ňom sa dozviete, aká farba kraľuje tomuto roku, že ani tapety nevyšli z módy a ako správne farby namaľovať, aby to nebol gýč, ale krásna a príjemná paletá tónov. Príjemná klíma Tento rok nastúpila jar v plnej sile. Je horúca ako letné dni a to naznačuje, že sa tento rok ešte poriadne zapotíme. Preto k jari patrí aj otázka výberu správnej klimatizácie. Rady, ako si vybrať a čo je tento rok nové a vylepšené, sme zosumarizovali v článku Dobrá klíma na leto. Čo jej nesmie chýbať? Miroslav Minarovič z firmy Becom v ňom vysvetľuje, čo je lepšie nenechávať na neskôr a zabezpečiť si už dnes. Pripravte si pokožku Keď už ide o leto, tak si pripravte aj pokožku na opaľovanie. Slnenie je vec, ktorej sa budete chcieť oddávať každý deň. Veď je to príjemné a slnko dodáva vitamín D. No na dávky lúčov je potrebné pokožku pripraviť. Ideálne tak, že už pred nástupom opaľovacej sezóny zvýšite príjem betakaroténu. Stačí si dať napríklad každý deň šalát z mrkvy. Vďaka tomu bude pokožka odolnejšia a rýchlejšie sa opáli, nie spáli. Vďaka našim inšpiratívnym článkom nájdete mnoho zaujímavých tipov, ako mať jar krajšiu aj zdravšiu.  

03.05.201824672
Dobrá klíma na leto. Čo jej nesmie chýbať?

Dom a byt:Jarné inšpirácie

Dobrá klíma na leto. Čo jej nesmie chýbať?

Joli Joli


Jar je za dverami a práve teplé jarné mesiace sú jasným znamením, že je už potrebné zaoberať sa chladením. V prípade, že ešte nemáte klimatizáciu, pomôžeme vám vybrať typ, ktorý sa vám rozhodne hodí.  Nový typ chladiva už dnes Od roku 2030 nenájdete na našom trhu starý typ, dnes bežne používaných, chladív R410A. Aj v súčasnosti je však na trhu už chladivo R32 a Miroslav Minarovič z firmy Klimatizácie Bratislava vysvetľuje, že je lepšie nečakať na neskôr. Nové chladivá R32 majú niekoľko výhod oproti staršiemu typu. „Sú jednozložkové, to znamená, že sa dajú dopĺňať, netreba ich meniť, sú ekologickejšie a ich hlavnou výhodou je, že na rovnaký výkon spotrebujú menej chladiva,“  hovorí Minarovič. Úspora chladiva sa pohybuje na úrovni 30%. WindFree - leto bez prechladnutí Možno poznáte ten ovlažujúci pocit z chladného vzduchu, ktorý na počkanie osvieži. Je to super, je to ako skočiť do chladnej vody, no následkom sú často seknutia v krížoch, stuhnutie v kru, dokonca bolestivé lokálne zápaly. To je spôsobené práve tým, že klimatizácie chladia bodovo. To znamená, že vyfukujú koncentrovane chladný vzduch. Následkom toho sú práve zmienené problémy. „Dnes už výrobcovia klimatizácií stavili na bezpečnejšie ochladzovanie miestnosti. Príkladom je Samsung s technológiou WindFree. Ako už názov napovedá, ide o chladenie bez studeného vetra. Po dosiahnutí požadovanej teploty sa totiž hlavné lamely zatvoria a klimatizácia chladí cez perforovanú zložku bez studeného závanu,“ vysvetľuje výhody systému pán Miroslav Minarovič. Ak chcete byť počas leta zdravý a bez bolestí, či nachladnutí, je to skvelé riešenie. Obzvlášť, ak napríklad máte malé deti, ktoré sú voči chladnému vzduchu ešte menej odolné. Samsung AR7500M WindFree COMFORT Samsung AR9500M WindFree AVANT Samsung AR9500T WindFree Pure 1.0 Hluk O hluku sa hovorí často, ale pán Miroslav Minarovič zo skúsenosti hovorí, že túto skutočnosť mnoho ľudí podcení. Pritom najčastejšie potrebujeme chladiť miestnosť vtedy, ak chceme zrelaxovať. Alebo prípadne v spálni, kde je potrebné siahnuť po klimatizácii, ktorá nepresahuje hluk 20 decibelov. Je to dôležité nielen pre našu pohodu, ale aj preto, že neustály hluk je pre nás stresujúci. Pod 20 decibelov však ide o intenzitu, ktorú bežne nevnímame, stratí sa v šumoch okolia a to aj v noci. Hľadáte tichú klimatizáciu ?   Hisense COMFORT DJ35LE0EG DAIKIN Stylish FTXA35AW Mitsubishi MSZ-AY25VGK Čistý vzduch v interiéri V súčastnej dobe by sme mali venovať pozornosť faktorom, ktoré prispievajú k zdravému domovu – a jedným z najdôležitejších je vzduch, ktorý dýchame. Pretože s príjemnou klímou v našich domovoch súvisí nie len chladenie a vykurovanie, ale aj kvalita ovzdušia, ktorej vie pomôcť zvlhčovanie, odvlhčovanie vzduchu, čistička vzduchu a ionizátory, ktoré sú súčasťou klimatizácií, ako jedna z funkcií, alebo sa dajú kúpiť ako samostatné prístroje. ,,Príkladom sú novšie typy klimatizácií DAIKIN, s technológiou čistenia vzduchu Flash Streamer, ktoré sa špecificky zameriavajú na znečisťujúce látky v interiéri. Masívnym výbojom dokážu rozložiť baktérie a vírusy vrátane koronavírusov. Výbornú kvalitu vzduchu bez vírusov a baktérií zabezpečia aj aktívne plazmové filtre.,, vysvetľuje pán Minarovič.  DAIKIN PERFERA MITSUBISHI Plasma Quad Connect Čistenie a zlepšenie kvality vzduchu v interiéri, pre existujúce klimatizačné jednotky Mitsubishi.  Mitsubishi DIAMOND Myslite už aj na zimu Už dnes je možné myslieť aj na to, že po lete príde zima. Výhodou investíciou tak bude klimatizácia s možnosťou kúrenia. Vďaka tomu získate multifunkčnejšie zariadenie, ktoré nielen chladí, ale s príchodom zimy aj rýchlo a lacno zahreje až do mínus 25 stupňov Celzia. Tie najúspornejšie klimatizácie s označením A++ až A+++ dosahujú najlepšiu spotrebu. V praxi tak môžete ročne ušetriť desiatky eur.  MITSUBISHI DIAMOND DAIKIN Comfora FTXP35N GREE U-CROWN GWH12UB   Vybrať si dobrú klimatizáciu nie je vôbec ľahké, je potrebné zvážiť ako často bude zariadenie v prevádzke a aký veľký priestor budete chladiť alebo vykurovať. Dnešné klimatizácie dokážu zvládnuť omnoho viac, ako len ochladiť priestor. Vystačíte si so základným modelom klimatizácie alebo investujete do modelu s množstvom špičkových funkcií ?  Moderné a spoľahlivé klimatizácie kúpite na: www.klimatizacie-bratislava.eu + 421 905 405 084

21.03.202230530

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Neberte dvere len ako nutnosť

Dom a byt:Dvere do vášho domova

Neberte dvere len ako nutnosť

Marek Dom a byt


Ženy kvety jednoducho milujú. Nadchýnajú sa pučiacimi kvietkami v črepníkoch, upravujú záhony, kultivujú priesady a aj na malom balkóne si chcú spraviť aspoň kúsok kvetového raja. Ženy jednoducho kvety milujú a to je len jeden dôvod, prečo si každá žena zaslúži na jar kyticu pestrofarebných kvetov. Potešia ju Spravte to iba tak. Dajte partnerke poslať kyticu kvetov do práce, alebo jej ju môžete rovno darovať, keď sa z práce vrátite vy. Pre radosť, pretože je jar a preto, že vtedy sú kvety najkrajšie. Bude skákať od radosti. Skrášlia prostredie Kvety nikdy nič nepokazia, práve naopak. Rezané kvety sa na mnohých fotkách interiéru používajú ako dekorácie útulnosti, živosti, navodzujú príjemnú atmosféru pohody. Nie je to náhoda. Všimnite si katalógy bytov, kde sú živé kvety. Chytia vás za srdce omnoho viac, ako tie, kde váza chýba. Skrášlite si takto príbytok aj vy sami. Jarná kytica je presne na to určená a každá žena ju vyhodnotí ako prínos do domácnosti. Bude sa všade chváliť Verte či nie, bude. Ak nedostane kvety práve k sviatku, alebo napríklad ak si žehlíte nejaký problém, tak sa kyticou kvetov zaručene pochváli. Všade. V práci, medzi kamarátkami, aj na sociálnych sieťach. Pretože dať žene kyticu len tak z lásky je ešte stále trochu netradičný prístup k partnerke  a ona ho ocení. A zaručene to vás ako muža posunie do pozície ideálneho chlapa. Odvďačí sa vám Je to trošku sebecké, ale za príjemnú náklonnosť a pozornosť sa vám partnerka rozhodne rada odvďačí. Niekedy to môže byť len krásny bozk na líce, alebo romantický večer. Možno to bude len úsmev z lásky, aký vás zahreje pri srdci. Ale aj tak to za to stojí. Budete mať jar v duši aj doma Jarné kytičky kvetov sú krásne, sú svieže a vyjadrujú všetky farby jari a optimizmu. Pritom vôbec nemusia pôsobiť len ako obyčajné kytice. Jarná kytička v košíku sa dá položiť na stôl, alebo do predsiene. Krásne žlté narcisy do vázy ozdobia každý stolík. Pestrofarebná kytica jarných kvetov, či kolekcia červených ľalií vytvoria jarnú pohodu a radosť kdekoľvek doma. Pretože jar je predsa o kvetoch a tak by nemali chýbať ani u vás.   Jarné kytice s donáškou do domu si môžete objednať na: https://www.kvetyakytice.sk

15.11.201813136

Sklo ako dokonalý prvok pre váš domov

Dom a byt:Sklenený dizajn

Sklo ako dokonalý prvok pre váš domov

Marek Dom a byt


Ženy kvety jednoducho milujú. Nadchýnajú sa pučiacimi kvietkami v črepníkoch, upravujú záhony, kultivujú priesady a aj na malom balkóne si chcú spraviť aspoň kúsok kvetového raja. Ženy jednoducho kvety milujú a to je len jeden dôvod, prečo si každá žena zaslúži na jar kyticu pestrofarebných kvetov. Potešia ju Spravte to iba tak. Dajte partnerke poslať kyticu kvetov do práce, alebo jej ju môžete rovno darovať, keď sa z práce vrátite vy. Pre radosť, pretože je jar a preto, že vtedy sú kvety najkrajšie. Bude skákať od radosti. Skrášlia prostredie Kvety nikdy nič nepokazia, práve naopak. Rezané kvety sa na mnohých fotkách interiéru používajú ako dekorácie útulnosti, živosti, navodzujú príjemnú atmosféru pohody. Nie je to náhoda. Všimnite si katalógy bytov, kde sú živé kvety. Chytia vás za srdce omnoho viac, ako tie, kde váza chýba. Skrášlite si takto príbytok aj vy sami. Jarná kytica je presne na to určená a každá žena ju vyhodnotí ako prínos do domácnosti. Bude sa všade chváliť Verte či nie, bude. Ak nedostane kvety práve k sviatku, alebo napríklad ak si žehlíte nejaký problém, tak sa kyticou kvetov zaručene pochváli. Všade. V práci, medzi kamarátkami, aj na sociálnych sieťach. Pretože dať žene kyticu len tak z lásky je ešte stále trochu netradičný prístup k partnerke  a ona ho ocení. A zaručene to vás ako muža posunie do pozície ideálneho chlapa. Odvďačí sa vám Je to trošku sebecké, ale za príjemnú náklonnosť a pozornosť sa vám partnerka rozhodne rada odvďačí. Niekedy to môže byť len krásny bozk na líce, alebo romantický večer. Možno to bude len úsmev z lásky, aký vás zahreje pri srdci. Ale aj tak to za to stojí. Budete mať jar v duši aj doma Jarné kytičky kvetov sú krásne, sú svieže a vyjadrujú všetky farby jari a optimizmu. Pritom vôbec nemusia pôsobiť len ako obyčajné kytice. Jarná kytička v košíku sa dá položiť na stôl, alebo do predsiene. Krásne žlté narcisy do vázy ozdobia každý stolík. Pestrofarebná kytica jarných kvetov, či kolekcia červených ľalií vytvoria jarnú pohodu a radosť kdekoľvek doma. Pretože jar je predsa o kvetoch a tak by nemali chýbať ani u vás.   Jarné kytice s donáškou do domu si môžete objednať na: https://www.kvetyakytice.sk

29.08.201813794

Reštaurácia po vytepovaní ešte…

Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Miloš Holy

1 959

Sklenená zástena

Môžem len odporúčiť. Komunikácia, termíny a primeraná cena, všetko presne ako…

Sklenenázástena
Sklenenázástena
5/5 150 hodnotení

LTn

1 504

Moderný dizajn interiéru bytu…

Spoločnosť Prunus vrele odporúčam každému… Práve pri tejto firme oceňujem…

PRUNUS - kuchyne a…
4.8/5 31 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím