Dnes sme sa obrátili na p. Laštíka z firmy LAS, aby nám informoval, ako má vyzerať kvalitná rekonštrukcia bytového jadra a sociálneho zariadenia v praxi.
Renovovať?
Pokiaľ vidíte na vlastnej kúpeľni vizuálne a hygienické nedostatky isté je , že ostatná konštrukcia bytového jadra, respektíve kúpeľne je v ešte horšom stave. Staré elektrické vedenie, vodoinštalácia, umakart plný plesne a zvieratok, zlé odvetrávanie a nehygienické prostredie sa ukáže až pri demolácii. Mnoho ľudí len krúti hlavou, čo všetko sa skrýva pri odstránení bytového jadra a ako v niečom takom mohli žiť. Nová kúpeľňa vám nielenže spríjemní pocit pri užívaní kúpeľne, ale bude hlavne hygienická a bezpečná.
Skúsenosti sa oplatia
"V našej firme sú pracovníci, ktorý sa zúčastňujú školení potrebných k hladkému a bezchybnému priebehu rekonštrukcie pre vodoinštalačné, elektroinštalačné, murárske a obkladačské práce. Preto je dobré sa zamyslieť a zvážiť komu danú rekonštrukciu zveríte do rúk, hovorí p. Laštík. Je to prirodzené. Odbornosť, znalosť a skúsenosti sa vrátia v kvalite prevedených prác. Vzdelanie patrí k fachu. Šikovné ruky nestačia. Naša firma LAS má 17-ročné skúsenosti v danom odbore a radí, že pre zákazníka je dôležité pred samotným oslovením zvolenej firmy poznať ich vlastné realizácie, názory zákazníkov a referencie.
Osobné stretnutie je dôležité
„Po telefonickom, respektíve mailovom kontakte sa so zákazníkom dohodneme na termíne k obhliadke v mieste realizácie. Časová ústretovosť je samozrejmosťou. Pri obhliadke si vypočujeme názory a náročnosť zákazníka a snažíme sa zrealizovať jeho predstavy. Poradíme, respektíve vylepšíme jeho návrhy. Pripravíme nákres pôdorysu, navrhneme sanitárne a elektroinštalačné zariadenie a po dohode vypracujeme cenovú ponuku. Po odsúhlasení ceny si vzájomne dohodneme dátum realizácie. Tieto služby sú u nás bezplatné“ hovorí o ideálnom prístupe k zákazníkovi p.Laštík. Prestavbu bytového jadra, alebo kúpeľne v rodinnom dome sme schopní zrealizovať do piatich pracovných dní.
Osobné stretnutie rozhodne
„So zákazníkom sa vždy stretneme na obhliadke stavby, vyjdeme mu v ústrety. Prispôsobíme sa časovo, prekonzultujeme dispozičné riešenia a hlavne poradíme. Tu sa ukazujú skúsenosti. Pripravíme nákres, cenovú ponuku, po odsúhlasení ceny sa dohodneme na dátume realizácie,“ hovorí o ideálnom prístupe k začiatku rekonštrukcie pánLaštík.
Cena aj čas sú pevné
Pri rekonštrukcii si dohodneme pevný termín začiatku a jej konca. Vo firme LAS garantujeme, že prestavbu kúpeľne začneme a odovzdáme v dohodnutom termíne, pokiaľ je daná rekonštrukcia v našich rukách, čo sa týka dodávky tovaru a služieb. Všetko na kľúč. Pri dodávke tovaru, respektíve služieb od zákazníka nemôžeme garantovať termín odovzdania diela. Stanovíme si presný časový horizont prestavby, ako aj cenu. Tú musia poznať obaja účastníci dopredu. Aj to svedčí o profesionalite firmy. Nemení dohodnutú cenu rozpočtu a nepredlžuje sa dohodnutý termín ukončenia.
Servis je samozrejmosťou
Pri nami dodanom tovare a služieb preberáme všetky záruky na nás. Snažíme sa ponúkať tovar, ktorý poznáme je naň dobrý servis a záruka. Všetko funguje spoľahlivo a bezpečne. Spoľahlivá firma Vám vie v kvalite poradiť. „Dnes je na trhu veľa predajcov, kúpeľňových štúdií s týmto druhom tovaru a neznalým sa ľahko stane, že kúpi to s čím v budúcnosti nebude spokojný. Na základne našich dlhoročných skúseností vieme poradiť pri ich výbere hlavne čo sa týka kvality, životnosti a hlavne možností reklamácií,“ hovorí p. Laštík. Firma LAS všetky reklamácie rieši promptne, okamžite a to nielen čo sa práce, ale aj materiálov týka. Sme radi ak nám zákazník po odovzdaní diela do užívania už nezavolá. Nie preto že by sme ho nechceli počuť, alebo sa sním stretnúť, ale svedčí to o dobre a kvalitne odvedenej práci, kde nie je potrebná reklamácia. Ideálna a kvalitná rekonštrukcia je skvelé dielo s kontaktom na prípadné riešenie problémov.